Íme 10 honlaphiba, javítsuk ki együtt! – első rész

Találtam egy jó kis olvasmányt a top 10 honlaphibáról, valamint azok javításáról. Ezt szeretném most kicsit összefoglalva átadni.

10. hiba: Stratégia nélküli honlap

Vagyis, már nem tudod miért is van honlapod. Vagy soha nem is tudtad? Mielőtt belevágsz egy honlapba, javasolt megválaszolni az alábbi kérdéseket. Egyébként a nagyját én is felteszem Neked még az árajánlat előtt:

 

  • Mi a honlap tényleges üzleti célja? A két legjobb cél: új ügyfelet teremteni, és a régi vevőkkel folyamatos kapcsolatot építeni. Vagy eladni magán a honlapon.
  • Pontosan ki lesz a honlap célközönsége? Milyen típusú látogatót szeretnénk a honlapon kiszolgálni?
  • Mit kínál a honlap ezeknek a látogatóknak? Milyen tartalom, milyen szolgáltatások teszik számukra hasznossá, érdekessé a honlapot?
  • Mi az a fő üzenet, amiről azt szeretnénk, hogy a látogató fejében ott motoszkáljon még sokáig azután, hogy elhagyta a honlapunkat?

     

Ha hasonló kérdések alapján indult útjára oldalad, nem árt újra és újra frissíteni a válaszokat, alkalmazkodva a látogatókhoz.

9. hiba: Hivatalos kommunikáció stílus

Hozzá szoktunk levél írásban, árajánlatokban, céges dokumentációkban a hivatalos kommunikációs stílushoz. Ezért azt gondoljuk, hogy a honlapunkon is ezt kell alkalmaznunk. DE NEM!

 

Milyen egy jó sörözés? – Baráti hangulatú.

Ki tud könnyen felvidítani? – Aki közvetlen hangnemben szól hozzád.

 

Ha azt szeretnéd, hogy szívesen tartózkodjanak a látogatók az oldaladon, sőt, ne hagyják el rögtön, légy a látogatód barátja!

Fontosak továbbá a KIEMELÉSEK, a lényegre törő információk, és az

egyéni stílus!

 

…folytatás következik! A sorozat végén a linket is megadom, ahol a cikket olvastam. Érdemes tehát követni.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.